LedarKajsa

Hej
Jag är Kajsa. Jag är busig och trivs bäst uppe på fjället.
Jag bor i Borlänge med Johan. Han tycker han har koll men jag vet....

Jag tycker bäst om att inreda vår lägenhet samt äta frukost utomhus.
Jag tycker inte om att bli jagad av renarna uppe på Idre Fjäll.

Springer för Västvärmlands OK så jag  är en go och glá värmlandstös. Färjestad är favoritlaget. SM-guld 2009 !!
Ibland måste jag heja på Leksand också (men mest bara för Johans skull).


Välj ett alternativ:
Frukt eller Godis
Jukola eller 10-mila
Pasta eller Potatis
Melodifestivalen eller Idol
Sommar eller Vinter
Fjäll eller Skog
Ultralång eller Sprint

Vi ses snart

/Kajsa


Kommentarer
Postat av: Ida

under my umbrella ella ella eh eh eh..

snygg bild;)

2009-08-02 @ 12:44:22
URL: http://iwadman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0