24/6 DAG8 Etapp1

Dagens prestation: Frida H

Jag blev dagens barn idag. Det var roligt.
Här är det skoj och roligt =). Dagen blev lite som en revanch för mobilen gick sönder igår.
Loppet gick bra för mig, felfritt nästan hela vägen. Några få 30sekunders bommar o lite segt till sjätte,Men de jättekluriga var kul och gick bra. Jag själv tyckte inte att det var svårt och benen kändes inte ens av den jobbiga stigningen upp på fjället.
Det var pinsamt att tala om för mamma att telefonen hade gått sönder.
Jag var stolt idag =)

/Frida H










Här kommer lite bilder från dagen:


Grabbarna värmde upp med en mini-knat-bana.


Ledar-Kajsa tyckte det var kluriga banor.


Ledar-Helene var arg på sig själv för att hon hade glömt pengar till kaffe i markan.


Dagens lavinrisk var måttlig. Vilken tur!!! ;)


D14 tjejerna


Frida gjorde ett strålande lopp som ledde till både seger och dagens prestation.


Ledar-Johan sprang på fel sida av upploppet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0