29/6 DAG 14

Idag var det morgon gymnastik klockan 7.47 och det blev en styrketräning med armhävningar och löpning för vissa (de som kom försent).
Efter gymnastiken fick vi gå upp på Charlies och äta en god frukost.Vi fick en bra uppvärmning med fotboll och sedan var vi berädda för banan.Våra ledare hade gjort en fin träning med fjärilar vid Buru sjönmed svår orientering.
Det fanns tre fjärilar, en lång och två korta. Vid starten hade vi inte karter till alla så johan Ö fick springa utan karta till
stjärn kontrollen.När jag hade sprungit alla slingor såg jag Torsten lite längre fram i skogen. Plötsligt slängde han sig ner och när jag kom fram låg han ner vid en bäck och drack ur den. När vi kom i mål fanns en sjö med många insekter som jag jättejobbiga.
På kvällen hade vi konfakamp, det var 3kamp. Men vi gjorde bara 2 grenar. Vi körde fotboll utan att se och en annan siffer lek.

/Simon









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0